inzerát označených príspevkov

Ďalší spôsob nákupu PR článkov

Raz darmo, ak sa o vás nehovorí, ako keby ste neexistovali. Zíde z očí, zíde z mysle. Reklama predáva. Nie, nerobím si zoznam populárnych sloganov. Len som si napísal, čo mi prvé zišlo na um, keď som si spomenul na PR články. Teda na články, ktoré majú za úlohu vylepšovať vzťah verejnosti k firme. PíáR

Máte pekný web, plný zaujímavých informácií a nikto naň nechodí? Asi o ňom ľudia nevedia. Možno ani Google o ňom nevie. Alebo vie, ale nemá dôvod ho posunúť na vyššie pozície vo vyhľadávaní. Čo s tým?

No keď o vás (v dobrom) nechcú písať iní, musíte s tým začať sami. Presvedčiť majiteľov webov, aby o vás uverejnili článok alebo aspoň sa o vás zmienili a napísali link na váš web...

Čítať ďalej

Musím si kúpiť nový fotoaparát

Fotoaparátov používam niekoľko a takmer stále mám nejaký pri sebe. Nie len, že ma fotografovanie baví, ale fotografujem hlavne pre svoje blogy. Či už pracujem v záhrade, alebo tvorím nejaké výrobky vo svojej dielni či vymýšľam nejaký zlepšovák. Všetko dokumentujem a fotografiami dopĺňam svoje články. Rovnako tak, keď podniknem nejaký výlet na bicykli, dopĺňam článok o ňom fotografiami. Fotoaparát je môj verný spoločník. Raz mám pri sebe zrkadlovku, inokedy dám prednosť kompaktnému fotoaparátu. Je malý, ľahký, skladný a pohotový.

Často ho mám len tak vo vrecku. Či skôr mal som. Pretože to vrecko bývalo v dielni plné prachu a pilín z dreva. Hoci som si ho často čistil, montérky sa predsa len často zašpinia. No a môj malý kompakt to nezvládol...

Čítať ďalej

Vlastná web stránka alebo platená reklama – čo je lepšie?

Nedávno ma oslovil potenciálny zákazník a chcel odo mňa počuť, či je pre neho výhodnejšie nechať si urobiť svoju vlastnú webovú stránku alebo si zaplatiť reklamu. Zvažoval reklamu v okresných novinách aj v regionálne zameranom internetovom portáli. Pre upresnenie dodávam, že klient sa zaoberá poskytovaním služieb vo svojich priestoroch a geograficky sú jeho klienti obmedzení práve hranicami okresu, v ktorom podniká.

Pre rozhodnutie, či je lepšie platená reklama v novinách alebo na internete, potrebujete vedieť, kde sa pohybuje vaša cieľová skupina. Nedá sa jednoznačne povedať, že reklama v týždenníku sa nevyplatí...

Čítať ďalej

Linkbuilding zdarma

Nie je nijakým tajomstvom, že aj ten najkrajší a najlepší web je nanič, keď ho ľudia na nete nenájdu a nečítajú. A aby ho ľudia našli a čítali, musí sa objavovať na dobrých pozíciách vo vyhľadávaní Google alebo naň musia odkazovať linky zo stránok, ktoré ľudia čítajú. Najlepšie oboje.

Ako získať dobré odkazy

Nejestvuje univerzálna odpoveď, ale znalosti problematiky sa platia takmer zlatom. V princípe existujú dva základné spôsoby získavania odkazov na svoj web. Tým prvým je nákup, kedy za odkaz na webe, z ktorého očakávate návštevnosť, si zaplatíte. Aj v našom portfoliu nájdete weby, kde si môžete kúpiť odkaz alebo rovno celý propagačný článok 😉

Druhý spôsob je oveľa náročnejší...

Čítať ďalej

Nový inzertný server

Prišiel čas na zmenu. Po dlhom období, kedy som tvoril firemné weby pre zákazníkov a obsahové weby pre seba na platforme WordPress som si chcel vyskúšať niečo iné. Samozrejme najľahšie by bolo začať tvoriť weby na inej platforme, povedzme Drupal alebo Joomla, ale priznám sa, to by som sa bál, že začnem mať zmätok v pluginoch, témach aj nastaveniach samotných blogovacích systémov. Preto som na to celé išiel, ako sa hovorí, do lesa.

Čítať ďalej