Raz darmo, ak sa o vás nehovorí, ako keby ste neexistovali. Zíde z očí, zíde z mysle. Reklama predáva. Nie, nerobím si zoznam populárnych sloganov. Len som si napísal, čo mi prvé zišlo na um, keď som si spomenul na PR články. Teda na články, ktoré majú za úlohu vylepšovať vzťah verejnosti k firme. PíáR
Máte pekný web, plný zaujímavých informácií a nikto naň nechodí? Asi o ňom ľudia nevedia. Možno ani Google o ňom nevie. Alebo vie, ale nemá dôvod ho posunúť na vyššie pozície vo vyhľadávaní. Čo s tým?
No keď o vás (v dobrom) nechcú písať iní, musíte s tým začať sami. Presvedčiť majiteľov webov, aby o vás uverejnili článok alebo aspoň sa o vás zmienili a napísali link na váš web...
Čítať ďalej