Off-line propagácia

Pri vytváraní a používaní www stránky netreba zabúdať, že svet obchodu žije aj mimo internetu. Že vaša webová stránka môže informovať o vašich službách a produktoch každého, ale len každého, kto na ňu zavíta. Kto o vašej www stránke nevie, ani ju nenavštívi a asi ani nenakúpi.

WWW stránka vašej firmy je ako taká recepčná, ktorá každého privíta, poinformuje, poradí a ukáže mu, ako u vás výhodne nakúpiť. Pritom si neberie dovolenku, nie je chorá a nikdy nespí. A ani neberie plat 😉 No ako sme povedali už vyššie, najskôr musí do vašej firmy/stránky niekto prísť.

Reklama na internete zacieľuje iba na ľudí, ktorí sa na internete bežne pohybujú. No váš potenciál rastu je aj inde. Preto by ste nemali zabúdať po dokončení www stránky ju propagovať aj mimo svet internetu. Adresa vašej firemnej www prezentácie by nemala chýbať na vizitkách vašich zamestnancov, nemala by chýbať v žiadnej inzercii v tlači či na bilboarde. To vám umožní skrátiť (a zlacniť) inzerát na kľúčové posolstvo a odkaz na web. Kto má skutočný záujem o váš produkt, si pozrie www stránku. Kto záujem nemá, zbytočne mu podsúvate inzerát na pol strany.

Reklamný pútač s www adresou v blízkosti vašej prevádzky skôr zaujme a skôr si jeho obsah zapamätajú aj okoloidúci vodiči, ako keby ste mali panel plný zoznamom výrobkov.

Adresa www stránky je aj jednoduchou ale účinnou reklamou na vašich automobiloch.