Propagácia www stránky

Opäť musím konštatovať, že vytvorením novej www stránky a starostlivosťou o jej technickú prevádzku práca okolo www stránky nekončí. Pretože aj ta najmodernejšia, najkvalitnejšia a najkrajšia www stránka je nanič, keď o nej nikto nevie, nikto na ňu nechodí a nikto ju nečíta.

Mali by ste si pripomenúť, na čo ste zadali výrobu www stránky. Čo ste od nej očakávali. A k splneniu svojich cieľov potrebujete návštevníkov www stránky. Tých návštevníkov, ktorí sa budú zaujímať o vaše služby a produkty, skutočne ich nakúpia a tak podporia rast obratu a zisku vašej spoločnosti.

V skutočnosti nehľadáme ľubovolných návštevníkov a čitateľov webu, v skutočnosti hľadáme vašu cieľovú skupinu, hľadáme zákazníkov. Je ich menej, ako obyčajných návštevníkov, ktorí si prečítajú jednu-dve stránky a idú zas klikať niekam ďalej, ale sú pre vás oveľa užitočnejší. Prinášajú vám peniaze.

Ako teda takýchto návštevníkov-zákazníkov priviesť na váš web?