vyhľadávač označených príspevkov

Ďalší spôsob nákupu PR článkov

Raz darmo, ak sa o vás nehovorí, ako keby ste neexistovali. Zíde z očí, zíde z mysle. Reklama predáva. Nie, nerobím si zoznam populárnych sloganov. Len som si napísal, čo mi prvé zišlo na um, keď som si spomenul na PR články. Teda na články, ktoré majú za úlohu vylepšovať vzťah verejnosti k firme. PíáR

Máte pekný web, plný zaujímavých informácií a nikto naň nechodí? Asi o ňom ľudia nevedia. Možno ani Google o ňom nevie. Alebo vie, ale nemá dôvod ho posunúť na vyššie pozície vo vyhľadávaní. Čo s tým?

No keď o vás (v dobrom) nechcú písať iní, musíte s tým začať sami. Presvedčiť majiteľov webov, aby o vás uverejnili článok alebo aspoň sa o vás zmienili a napísali link na váš web...

Čítať ďalej

Mám rád cyklické témy

Písanie blogu si vyžaduje minimálne dve veci. Samozrejme, že doménu a nahodený redakčný systém na hostingu považujem za vopred splnené podmienky. Keď teda po technickej stránke všetko funguje, čo ešte potrebujeme?

Chuť a náladu na písanie? Tá nikomu zo začiatku nechýba. Zámerne píšem „na začiatku“, lebo kým sme plní nadšenia, všetko ide tak ako si samo. Neskôr, keď sa z vedenia blogu stáva rutina, rehoľa, práca, už sa musíme do písania nútiť. A musíme mať o čom písať.

Potrebujeme mať inšpiratívnu tému a čas na písanie. Lebo keď píšeme blog na témy, ktoré ľudí nezaujímajú, nebudú články čítať a nebudú náš web navštevovať. A ľudia radi čítajú články na aktuálne témy, majú radi „nový ariel“...

Čítať ďalej

Oplatí sa získavať návštevnosť blogu z Facebooku?

Aj ten najlepší web a najpresnejšie články či návody sú nanič, ak ich nikto nečíta. Preto je zaistenie návštevnosti webov a čítanosť článkov jednou zo základných úloh prevádzkovateľa webu alebo ním najatej agentúry. Linkbuilding je metódou, ako presvedčiť vyhľadávače, aby zaradili web na popredné miesta a tak ho „predhodili“ vy výsledkoch ľuďom a „prinútili“ ich web navštíviť. Veľa linkbuilderov využíva Facebookové stránky na to, aby na mieste, kde sa pohybuje veľa ľudí, surfujúcich po nete, uložili odkazy na stránky, kam by radi týchto ľudí priviedli. Oplatí sa to?

Väčšina mojich obsahových webov má svoje facebokové stránky, ale venujem tomu minimum času. Možno tak pätnásť minút dva razy za týždeň...

Čítať ďalej