WWW stránka

Predtým, ako sa pustíme do vytvárania vašej novej www stránky, musíte si odpovedať na otázku, načo chcete novú www stránku. Čo od nej očakávate a ako ju plánujete využívať.

Či to má byť len jednoduchý internetový leták s pár fotografiami a telefónnymi číslami, v tom prípade vyrobíme jednoduchú takzvanú statickú stránku pomocou html alebo php technológie. Bude sa rýchlo načítavať, ale nebude jednoduché ju aktualizovať alebo pridávať nové informácie.

Alebo očakávate modernú a dynamickú stránku s jednoduchým pridávaním fotografií alebo informácií o nových produktoch alebo akciách vo vašej firme, potom vám pripravíme stránku v takzvanom redakčnom systéme WordPress. Ak ovládate jednoduchý textový editor ako Word, bude rovnako ľahké pre vás napísať nový príspevok na váš web. Jednoducho vyplníte formulárové polia a dáte zverejniť.

Čo dokáže www stránka

Vaša www stránka nemusí byť len nemennou informáciou v mori internetu o tom, čo robíte, koľko to stojí a kde sídlite. Pomocou www stránky môžete aktívne komunikovať so svojimi zákazníkmi, či už cez komentáre pod článkami alebo cez diskusné fórum na vašej stránke. Pomocou www stránky môžete predávať svoje produkty alebo produkty iných firiem za províziu. Na svojej stránke môžete mať bazár alebo poradňu a návody.

Prečo nie Facebook?

Mnoho ľudí volí jednoduchšiu cestu a zverejňuje informácie na svojej stránke na Facebooku. Neuvedomujú si ale, že tak strácajú kontrolu nad informáciami a fotografiami, ktoré zverejnili a súčasne pomáhajú budovať obsah a zarábať na ňom cudzej firme. Prečo, keď môžete sami určovať, čo a kedy zverejníte alebo stiahnete zo stránky a sami z toho profitovať?

Koľko času vyžaduje www stránka?

Keď vám odovzdáme vašu novú www stránku, neznamená to, že ste skončili a môžete na ňu zabudnúť. Teda môžete, ak nechcete využiť jej marketingový potenciál a nepovažujete ju za komunikačný kanál s obchodnými partnermi.

Nemusíte sa však báť, že potrebujete prijať nového zamestnanca. Ukážeme vám, ako efektívne s www stránkou pracovať a ako z nej vyťažiť maximum. A ako merať je účinnosť, koľko nových zákazníkov vám táto investícia priviedla.