eTarget označených príspevkov

Obsahový web je lepší osobný alebo neosobný?

Každý publisher na webe má záujem získať čo najväčší počet čitateľov svojho blogu. Pokiaľ možno čo najväčší počet stálych čitateľov, keď publikuje svoje články pravidelne. Je to aj preto, aby reklamné systémy (Adsense od Google alebo konkurenčný eTarget) zobrazili čo najväčší počet reklám. Pretože čím viac čitateľov, tým viac zobrazení reklám aj väčší počet preklikov (štatistika nepustí) a teda väčšie zárobky z webu. Ako teda písať, aby sme tú návštevnosť získali?

Pre poriadok ešte uvediem, že PayPerClick reklamné systémy nie sú najvýnosnejšou formou monetizácie obsahového webu, ale najpohodlnejšou...

Čítať ďalej

Prvý predaný plot

Najľahšie a najrýchlejšie sa dá pomocou webu zarobiť na PPC reklame. Založíte blog, začnete písať kvalitné články na konkrétne témy a do webu vložíte reklamy. Obľúbené Adsense alebo konkurenčný eTarget. A očakávate, že ľudia si budú vaše články čítať a sem-tam aj kliknú na reklamy. O ich obsah sa nemusíte starať, sofistikované systémy prevádzkovateľov ponúknu čitateľovi relevantný obsah.

Ak je kontextová reklama v článkoch najjednoduchším spôsobom zárobku na internete, tak rozhodne nie je najefektívnejším alebo najvýnosnejším. Tým je jednoznačne affiliate, teda provízny predaj. Píšete na webe o nejakom produkte, pričom odkazujete na stránku predajcu a očakávate po úspešnom predaji províziu...

Čítať ďalej

Aj reklamy na webe môžu zavíriť váš počítač

virus

Počítače s operačným systémom Microsoft Windows sú oddávna terčom útokov rôznych vírusov a inej hávede. Je to dané architektúrou samotného systému a právami jednotlivých užívateľov. A aj keď nenavštevujete rôzne pochybné stránky a nesťahujete filmy a programy, môžete si svoj počítač infikovať. Stačí pozerať napríklad stránky českého rozhlasu.

Našli sa totiž spôsoby, ako škodlivý kód vpašovať do reklamných systémov. A nič netušiaci čitatelia webov si môžu nakaziť svoj počítač.

Čítať ďalej