Práve som si pozrel jeden chalupársky magazín. A v ňom spomínali okrem iného aj výrobu a montáž tesárskych konštrukcií tradičným spôsobom. Reportáž sa mi páčila, lebo aj sám rád pracujem s drevom na našej záhrade, ale bol som aj trochu roztrpčený.
Zo skúsenosti totiž viem (sledujem analytiku mnou prevádzkovaných obsahových webov), že vždy keď sa v televízii objaví v reportáži alebo spravodajstve nie celkom známy pojem, prudko stúpne na dva tri dni jeho hľadanosť vo vyhľadávačoch. A návštevnosť webov, ktoré o tom píšu. A tým aj počet objednávok alebo klikov na reklamu, keď sú zamerané týmto smerom. A prečo som teda z toho smutný?
Na jar ma oslovil jeden človek, že by potreboval pomôcť rozbehnúť svoj web. Vymenili sme si telefonáty, nejaké emaily a potom bolo ticho. Ozval sa až koncom leta. A začiatkom jesene sa so mnou stretol tento remeselník a majiteľ webu. No webu, skôr len domény, lebo biela stránka nie je web. Dlho sme sa rozprávali, čo chce dosiahnuť, aké sú jeho predstavy a povedal som mu aj to, ako si ja všetko predstavujem, ako to funguje okolo Google a SEO a tak a dohodli sme si nejaký postup. No keďže ešte neuplynul polrok, neozval sa 😉
No a teraz určite veľa ľudí hľadalo na nete čosi okolo toho tradičného tesárstva a hádajte koho na Googli nenašli?
Pridať komentár