reklama označených príspevkov

Oplatí sa získavať návštevnosť blogu z Facebooku?

Aj ten najlepší web a najpresnejšie články či návody sú nanič, ak ich nikto nečíta. Preto je zaistenie návštevnosti webov a čítanosť článkov jednou zo základných úloh prevádzkovateľa webu alebo ním najatej agentúry. Linkbuilding je metódou, ako presvedčiť vyhľadávače, aby zaradili web na popredné miesta a tak ho „predhodili“ vy výsledkoch ľuďom a „prinútili“ ich web navštíviť. Veľa linkbuilderov využíva Facebookové stránky na to, aby na mieste, kde sa pohybuje veľa ľudí, surfujúcich po nete, uložili odkazy na stránky, kam by radi týchto ľudí priviedli. Oplatí sa to?

Väčšina mojich obsahových webov má svoje facebokové stránky, ale venujem tomu minimum času. Možno tak pätnásť minút dva razy za týždeň...

Čítať ďalej

Vlastná web stránka alebo platená reklama – čo je lepšie?

Nedávno ma oslovil potenciálny zákazník a chcel odo mňa počuť, či je pre neho výhodnejšie nechať si urobiť svoju vlastnú webovú stránku alebo si zaplatiť reklamu. Zvažoval reklamu v okresných novinách aj v regionálne zameranom internetovom portáli. Pre upresnenie dodávam, že klient sa zaoberá poskytovaním služieb vo svojich priestoroch a geograficky sú jeho klienti obmedzení práve hranicami okresu, v ktorom podniká.

Pre rozhodnutie, či je lepšie platená reklama v novinách alebo na internete, potrebujete vedieť, kde sa pohybuje vaša cieľová skupina. Nedá sa jednoznačne povedať, že reklama v týždenníku sa nevyplatí...

Čítať ďalej

Prečo PR?

Public relations (PR) sú techniky, prostredníctvom ktorých firma buduje vzťah s verejnosťou.

Prečo PR?

PR je marketingovým nástrojom, ktorého úlohou je vylepšovať obraz firmy vrátane jej produktov a služieb v očiach všetkých zainteresovaných – teda všetkých, ktorí prichádzajú do styku s firmou (zákazníci, obchodní partneri, dodávatelia, zamestnanci, rodiny zamestnancov, obyvatelia v okolí a pod.).

Medzi základné úlohy PR patrí zlepšovanie dobrého image firmy, doplňovanie reklamných a marketingových aktivít a tým podpora predaja, zlepšovanie reputácie firmy aj manažmentu, odvrátenie útokov na firmu, zvyšovanie motivácie zamestnancov a pôsobenie na štátnu správu.

Prečo PR?

Hoci reklama aj PR pôsobí na širokú verejnosť, rozdiely sú na prvý po...

Čítať ďalej

Aj reklamy na webe môžu zavíriť váš počítač

virus

Počítače s operačným systémom Microsoft Windows sú oddávna terčom útokov rôznych vírusov a inej hávede. Je to dané architektúrou samotného systému a právami jednotlivých užívateľov. A aj keď nenavštevujete rôzne pochybné stránky a nesťahujete filmy a programy, môžete si svoj počítač infikovať. Stačí pozerať napríklad stránky českého rozhlasu.

Našli sa totiž spôsoby, ako škodlivý kód vpašovať do reklamných systémov. A nič netušiaci čitatelia webov si môžu nakaziť svoj počítač.

Čítať ďalej