web označených príspevkov

Vlastná web stránka alebo platená reklama – čo je lepšie?

Nedávno ma oslovil potenciálny zákazník a chcel odo mňa počuť, či je pre neho výhodnejšie nechať si urobiť svoju vlastnú webovú stránku alebo si zaplatiť reklamu. Zvažoval reklamu v okresných novinách aj v regionálne zameranom internetovom portáli. Pre upresnenie dodávam, že klient sa zaoberá poskytovaním služieb vo svojich priestoroch a geograficky sú jeho klienti obmedzení práve hranicami okresu, v ktorom podniká.

Pre rozhodnutie, či je lepšie platená reklama v novinách alebo na internete, potrebujete vedieť, kde sa pohybuje vaša cieľová skupina. Nedá sa jednoznačne povedať, že reklama v týždenníku sa nevyplatí...

Čítať ďalej

Prečo PR?

Public relations (PR) sú techniky, prostredníctvom ktorých firma buduje vzťah s verejnosťou.

Prečo PR?

PR je marketingovým nástrojom, ktorého úlohou je vylepšovať obraz firmy vrátane jej produktov a služieb v očiach všetkých zainteresovaných – teda všetkých, ktorí prichádzajú do styku s firmou (zákazníci, obchodní partneri, dodávatelia, zamestnanci, rodiny zamestnancov, obyvatelia v okolí a pod.).

Medzi základné úlohy PR patrí zlepšovanie dobrého image firmy, doplňovanie reklamných a marketingových aktivít a tým podpora predaja, zlepšovanie reputácie firmy aj manažmentu, odvrátenie útokov na firmu, zvyšovanie motivácie zamestnancov a pôsobenie na štátnu správu.

Prečo PR?

Hoci reklama aj PR pôsobí na širokú verejnosť, rozdiely sú na prvý po...

Čítať ďalej

Greenhousing ponúka technické riešenia privátnych cloudov a clustrov

Praha, 11. novembra 2014 – Spoločnosť Greendata predstavuje v deň svojich štvrtých narodenín úplne novú ponuku serverových clustrov a privátnych cloudov, ktoré zákazníkom umožnia ešte spoľahlivejšie služby a jednoduchšie ovládanie a administráciu. A hlavná výhoda okrem odolnosti služieb? Ako vždy je to aj cena, teraz navyše aj s narodeninovou zľavou 30%.

Vysok...

Čítať ďalej

Nový inzertný server

Prišiel čas na zmenu. Po dlhom období, kedy som tvoril firemné weby pre zákazníkov a obsahové weby pre seba na platforme WordPress som si chcel vyskúšať niečo iné. Samozrejme najľahšie by bolo začať tvoriť weby na inej platforme, povedzme Drupal alebo Joomla, ale priznám sa, to by som sa bál, že začnem mať zmätok v pluginoch, témach aj nastaveniach samotných blogovacích systémov. Preto som na to celé išiel, ako sa hovorí, do lesa.

Čítať ďalej

WordPress 3.9 je tu

Okolo Veľkej noci sa v administrácii blogov začalo objavovať upozornenie na novú verziu redakčného systému WordPress spolu s odporúčaním na aktualizáciu. Tentoraz takmer zároveň s originálnou verziou sa objavila aj slovenská verzia, takže kto prevádzkuje slovenské blogy na WordPresse, mohol hneď aktualizovať. Česká verzia ale nie je ani dva týždne po uvedení novej verzie v administrácii k dispozícii.

Čítať ďalej

Aj reklamy na webe môžu zavíriť váš počítač

virus

Počítače s operačným systémom Microsoft Windows sú oddávna terčom útokov rôznych vírusov a inej hávede. Je to dané architektúrou samotného systému a právami jednotlivých užívateľov. A aj keď nenavštevujete rôzne pochybné stránky a nesťahujete filmy a programy, môžete si svoj počítač infikovať. Stačí pozerať napríklad stránky českého rozhlasu.

Našli sa totiž spôsoby, ako škodlivý kód vpašovať do reklamných systémov. A nič netušiaci čitatelia webov si môžu nakaziť svoj počítač.

Čítať ďalej

Ako odblokovať „Mód údržby“ WordPressu?

kľúč

Redakčný systém WordPress sa prepína do módu údržby vtedy, keď aktualizujete niektorú z jeho súčastí pomocou voľby „Nástenka – Aktualizácie“ v administrácii redakčného systému. Návštevníkovi webu sa zobrazí krátka informácia, že prebieha údržba webu a aby sa vrátil na web o niekoľko minút. Po skončení aktualizácií sa mód údržby vypne a vy môžete pokračovať na správe webu alebo návštevníci v jeho prezeraní. Čo ale robiť, keď sa wordpress zasekne v režime údržby?

V móde údržby pri...

Čítať ďalej

Nový web

Ľudia majú väčšinou radi všetko nové. Nové auto, nový dom, nový byt, nová kuchyňa, nový ariel, nové okuliare. A ja som si pripravil nový web. Ani nie tak pre seba, ako skôr pre svojich zákazníkov, či skôr potenciálnych zákazníkov. Lebo tí súčasní sa ma pýtali, že keď im spravím taký nádherný web, prečo ja nemám tiež taký?
Prečo?

Čítať ďalej